سحرسحر، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه سن داره

سحر آبجی کوچیکه من

سحر شیرین زبون

1390/6/26 17:24
نویسنده : مهسا
859 بازدید
اشتراک گذاری

سحر کوچیکه ی ما با اینکه خوندن و نوشتن بلد نیست یک سال ونیم، دو ساله که

 داره در برنامه کودک رادیوی استان فارس کار میکنه.اسم برنامه شون تا عید امسال

بچه هاسلام بود.اما سال٩٠ به ٢تا برنامه تقسیمش کردن و اونی که سحر خانم

توشه اسمش گلدونه ها هست. تو برنامه شعرمیخونه و نقش بازی میکنه، یه همکار

هم داره که اسمش عسله. کارکنان ومجری برنامه سحر رو به خاطر حرف زدن و

شیرین زبونیش خیلی دوست دارن.

 

البته الان حدود ١ هفته است که جای سحر جون تو برنامه خالیه، چون با مامان و

داداشش رفته پیش امام رضا(ع). قبل از رفتن زنگ زد به مامانم که خاله تو رو خدا

بگو براتون چی بخرم؟؟  سحرخاله، ما خیلی خوشحالیم که تو از

 الان در یه کار مفید و جذاب مشغول و سرگرم هستی. niniweblog.comniniweblog.com

خوش بگذره عزیزم، برای ما هم دعا کن.ان شاالله همیشه موفق باشی. می بووووسمت.قلبقلبقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آنیتا
18 مرداد 90 15:16
سلام. عکس سحر کوچولو رو هم بذارین.


سلام، خیلی لطف کردین، تشکر از توجه تون. فکر کنم یه بار به وبلاگ کوچولوتون سر زدم. در برنامه ام هست. چشم حتما.
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
24 مرداد 90 2:18
ماشاالله سحر جون به این همه زرنگی تو مملکتی که فوق لیسانساش بیکارن خوب کار پیدا کردی.
امیدوارم موفق باشی.
عزیزم از اینکه به وبلاگ صدفی سر زدی ممنونم.
سعی میکنم حتما تو شبکه ی استانی ببینمت.


سلام، واقعا. من خودم هنوز کار ندارم( دانشجو هستم )
نه سحر تو رادیو هست. مامان جون صدف، بازهم به ما سر بزنید خوشحال میشیم.
مامان قندعسل
7 شهریور 90 16:18
اوکی جواب سوالم رو گرفتم