سحرسحر، تا این لحظه: 20 سال و 28 روز سن داره

سحر آبجی کوچیکه من

باغ

1390/6/27 17:08
نویسنده : مهسا
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام، فروردین امسال حدودا 15 روز رفتیم خونه خانم چمندار که دور باغمون رو دیوار  بکشیم.یکی ازاین روزها خاله الهام و باباش اومدن پیشمون ، تمام درخت ها رو حرس کردیم و بعد از ظهر یه آتیش در ست کردیم که مرغ و سیب زمینی زدیم سر سیخ، اینقدر خوشمزه شد که خدا میدونه. منم روسری خاله رو گرفتمو پوشیدم ببینید چه خوشگل شدم.

 

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

بهار(مامانی شهراد)
22 مرداد 90 17:47
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم
mamane amir ali
24 مرداد 90 14:12
mersiiiiiiiiiii be ma sar mizanid.cheh nazeh in sahar joon.movafagh bashin. kodeh amir ali da mosabegheh 02 hastesh.ageh dost dashtin rai bedin.mersiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mamane amir ali
24 مرداد 90 23:51
azizam baiad barnameh peleieret nasb basheh.az modiriat bi zahmat bepor rahnamayit mikonand
مامان آمیتیس
26 مرداد 90 11:34
سلام عزیز دلم من و آمیتیس خیلی خیییییلی دوستت داریم
مامان پارسا جون
26 مرداد 90 12:07
سلام خانومی مرسی که به وب ما سرزدید چه دختر نازی زنده باشه
مريم
27 مرداد 90 9:25
سلام خانمي. تمام هماهنگيهاي انجا را مادر يکي از کوچولوها هماهنگ کرده بود و چون بچه ها دو ساله بودند شکل کيک عدد 2 مي باشد
روژین
29 مرداد 90 8:39
سلام سحر خوبی وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن نظر یادت نره اگه اجازه بدی لینکت می کنم خواستی من را لینک کن