سحرسحر، تا این لحظه: 20 سال و 2 روز سن داره

سحر آبجی کوچیکه من

حمام

1390/6/30 17:27
نویسنده : مهسا
906 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com  یکی از روزهایی که رفتم خونه خاله لیلا رفتم حموم و موهام خیلی خوشگل و فرفری شده

 بود، ازم عکس گرفتن. بعدم برای اینکه سرما نخورم. علاوه بر لباسهای خودم، خاله لیلا لباسهای دخترش رو تنم کرد. آستیناش کلی ازم بزرگ بود.        

 

                                                   Nini
mouse

 

 

 

                       

 

 

 

 

  

                                               زیبازیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 زیبا       زیبا            زیبا     زیبا     زیبا        زیبا      زیبا

 این هم با سوییشرت خاله مهسا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 شهریور 90 21:44
سحر جونم چه موهای نازی داری. هم صافش خوشگله و هم فرفریش


ممنونم خاله جون، چشماتون قشنگ میبینه
m.o
12 شهریور 90 1:40
سلام خاله مرسي از بابت محبتتون انشاله دكتر شدم جبران ميكنم .
محيا كوچولو
12 شهریور 90 10:49
سلام خاله عكس را در فتوشاپ باز كنيد به قمست Image-Image size بريد رزلوشن عكس را100 و عرض آن را 600 پيكسل انتخاب و ok كنيد حالا فايل را save as با فرمت gif كنيد.تمام البته بايد يه كمي با فتوشاپ آشنا باشي چون خيلي خلاصه توضيح دادم. ضمناتعداد عكس زياد سرعت باز شدن وبلاگ را خيلي كند ميكند عكسهاي با تعداد زياد را در ادامه مطلب درج كنيد