سحرسحر، تا این لحظه: 20 سال و 28 روز سن داره

سحر آبجی کوچیکه من

هدیه صداوسیما

1390/6/26 17:36
نویسنده : مهسا
953 بازدید
اشتراک گذاری

 مدیرصداوسیما از اجرای من وعسل (دوستم) در یک برنامه خیلی خوشش اومد، بهمون قول داد یه جایزه برای هر دوتاییمون بخره. چند روز گذشت، از هدیه خبری نشد که نشد. من هم که هیچوقت از حقم نمیگذرم، نشستم پشت در اتاقش و گفتم باید امروز به قولتون عمل کنید، به عسل هم گفتم که تو هم کوتاه نیا. بالاخره اینقدر اصرار کردیم که جایزه نصیبمون شد.زیبا

عمو دو تاجعبه هدیه گرفت که کلی چیز داخلش بود: مدادشمعی، خط کش، پازل ولی از همه قشنگتر لباس آقادلقکه بودکه من زودی پوشیدمش  و خاله الهام ازم عکس گرفت.   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

m.o
3 شهریور 90 0:01
سلام خيلي عكساي خوشكلي شدن .مرسي


سلام به روی ماهت ، خودت خوشگلی عزیزم.
مامان سيد كوچولو
4 شهریور 90 13:28
چه لباس بامزه اي. خوب شد پافشاري كردين برا هديه هاتون... دست خاله جوني ها هم درد نكنه
محيا كوچولو
4 شهریور 90 23:49
سلام خاله مهسا ممنون از اينكه بهم سرميزني. منم لينكتون كردم. مواظب سحر عزيزم باش
مامان قندعسل
7 شهریور 90 16:16
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی
نگفتی چه برنامه ای؟؟؟کی؟؟؟
به هر حال جایزه هاتون مبارکتون


سلام خاله مهسا نمیدونه که دقیقا چه برنامه ای بوده.ممنون
شیپلپلون
7 شهریور 90 17:11
سلام مهسا خانم .شیپلپلون از اینکه به وبلش سر زدین تشکر میکنه


خواهش میکنم قابلی نداشت
مامان آتین
7 شهریور 90 21:04
سلام عزیزم ممنونم از حضورت
جایزه هم مبارک باشه


تشکر
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 شهریور 90 16:32
جایزتون مبارک باشه. راستی جایزه با اصرار!!!!!!! البته حقتون بوده دیگه
محيا كوچولو
10 شهریور 90 17:25
سلام مهسا جونمن از همين ني ني وبلاگ استفاده ميكنمالبته براي اينكه عكسها زود باز بشن بايد حجمشون خيلي كوچولو باشه مثل خودم.اگر روش اونو را خواستي بهم خبر بده برات توضيح ميدم البته به شرطي كه ديگه بهم نگي پسر!