سحرسحر، تا این لحظه: 20 سال و 24 روز سن داره

سحر آبجی کوچیکه من

خاله الهام

1390/6/26 17:37
نویسنده : مهسا
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من، وبلاگت مبارک باشه. این اولین پستی هست که برات میذارم، ان شاالله اگر زنده بودم

 موقع دانشگاه و ازدواجت هم برات پست  و نظر  میذارم. عکسهات هم خیلی خوشگل شده. یه روز تو اردیبهشت سال ٩٠ با تو خانواده ات رفتیم نمایشگاه بین المللی گل و گیاه niniweblog.comاز موقعی که وارد اونجا

 شدیم تو مرتب می گفتی اینجا هم بادکنک های قشنگی داره ها. سالن به سالن این رو تکرار میکردی.

 الهی قربون اون شرم وحیات برم که هیچ وقت روت نمیشه بگی فلان چیز رو می خوام. البته کمی هم

سیاست داری. بالاخره فهمیدم که بادکنک دلت کشیده و یه بادکنک برات خریدم. شب بخیر دوسی من،

 قربون اون موهای فرت برم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سحر
22 مرداد 90 0:57
سلام خاله چرا اينقدر زحمت كشيديد . من تو مشهد كه بودم پيش امام رضا خيلي خيلي دعاتون كردم . من خيلي شما رو دوست دارم .از بابتعروسك هم خيلي متشكرم .از طرف سحر به خانم عليزاده راستي پيش دكتر ملكي و دكتر افشار رفتيدد ..هه هه هه هه......... شب بخير